Friday, April 19, 2013

Rosaliens eerste week bij de gastouder.

Deze week is Rosalien voor het eerst naar gastouder Lisa geweest. Ik vond het enorm spannend omdat ik nog geen ervaring had met een gastouder. Mijn eerste ervaringen zijn heel positief. Ik heb na deze eerste week al veel verschil gezien tussen het kinderdagverblijf en een gastouder.
Ten eerste verblijft Rosalien bij haar in een warme huiselijke omgeving. Het kinderdagverblijf is toch vaak functioneel ingericht.
Ten tweede zijn er bij de gastouder minder kinderen wat betekent dat de gastouder voor elk kindje meer tijd  en aandacht heeft.
Ten derde is de gastouder veel flexibeler. Dat is voor mij dan weer een voordeel omdat ik onregelmatige diensten heb.

Zoals ik er nu in sta ben ik blij dat ik de overstap heb gemaakt. Na de eerste dag stuurde Lisa mij 's avonds gelijk foto's. Super.

Deze foto is gemaakt door Lisa tijdens de eerste dag.

No comments:

Post a Comment